آرتینا

وبلاگ همه چی بلد اطلاعات عمومی جالب و خواندنی

آرتینا

وبلاگ همه چی بلد اطلاعات عمومی جالب و خواندنی

وبلاگ همه چی بلد اطلاعات عمومی جالب و خواندنی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

با سلام خدمت شما عزیزان در این وبلاگ قصد داریم راه های تست شده با کمترین هزینه سرمایه گذاری و بیشترین سود را به شما عزیزان آموزش دهیم .

لینک ثبت نام 

همنطور که از تیتر مطلب مشخص هستش با  500 هزار تومان کجا سرمایه گذاری کنیم .

با وضعیت اقتصادی کنونی کشور و وضعیت نوسانات دلار مطمئن با  500 هزار تومان هیچکار نمیشود انجام داد ولی ما به شما میگیم چیکار کنید .

بهترین روش سرمایه گذاری در حال حاضر سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال می باشد . بله دقیقا ارز دیجیتال شما میتوانید به چند صورت ارز دیجیتال به دست آورید که مطمئن باید هزینه خرید دستگاه ماینر انجام بدید ولی شما سرمایه خرید دستگاه چند میلیون ماینر رو ندارید پس باید چیکار کنیم .

بهترین روش سرمایه گذاری در ارز دیجیتالی می باشد که مطمئن باشد ما در اینجا به شما دوج کوین رو پیشنهاد میکنیم .

همین الان که من دارم این مطلب رو برای شما مینویسم ارزش هر دوج کوین  76 تومان هستش . حتما شوکه شدید بله 76 تک تومانی یعنی شما با دویست هزار تومان میتوانید 6578 عدد دوج خریداری کنید .

شما میتوانید بعد از خرید دج کوین دو حالت کار انجام بدید :

1 : شما دوج خریداری شده رو در والت یا همون کیف پولتون نگهدارید

2 : شما متوانید دوج خریداری شده رو در یک سایت استخراج ابری دوج کوین سرمایه گذاری کنید

مطمئنا ادمی که هوش مالی درستی داشته باشه روش دوم رو انتخاب میکنه چرا که روش اول ممکنه کاهش دلار داشته باشیم و ارزش دوج کوین هم افت داشته باشه و شما ضرر کنی

ولی در روش دوم شما میتونید با سرمایه گذاری در سایت ابری استخراج دوج کوین یک سود ماهیانه دریافت کنید و سود ماهیانه رو مجددا سرمایه گذاری کنید میتونید نه سودتون رو ماهیانه دریافت کنید

هرچه میزان سرمایه گذاری دوج کوین شما بیشتر باشه مطمئنا درآمد بیشتر دارید

اگه تصمیمت رو گرفتی شروع کارت رو با 500 هزار تومان حتی کمتر از این مبلغ یعنی 41.000 هزار تومان شروع کنی ادامه این مطلب رو بخون وگرنه این صفحه رو ببند و بذار افرادی که میخوان ادامه بدن و قدرت ادامه دادن رو دارن بخونن .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۹ ، ۱۱:۲۴
مسعود عبدالهی

فیتونیا فیتونیا[/caption] اسم علمی این گیاه Fittonia versehaffeltii ، از خانواده Acanthaceae می باشد. این جنس دارای 2 گونه است که از گیاهان چند ساله خزنده با برگ های زینتی تشکیل یافته است.گاهی به عنوان Nerve plant "عصب گیاهی" شناخته می شود از گونه های گیاهی مناطق گرمسیری است و ساقه آن پوشیده از مو. برگ ها تخم مرغی شکل به طول 5 سانت به رنگ سبز معمولی با رگبرگ های سفید یا ارغوانی ، صورتی یا قرمز که به برگ یک حالت مشبک می دهد.   فیتونیا گیاهی آپارتمانی و چند ساله است که بخاطر نقوش روی برگ هایش که معمولا به رنگ های سفید و صورتی و قرمز است محبوبیت خاصی دارد. نور فیتونیا : به مکانی با نور متوسط و به دور از تابش مستقیم آفتاب احتیاج دارد. نور مستقیم در روزهای گرم یا هوای خشک باعث سوختگی و چروکیدگی برگ ها می شود، محیط کم نور و تاریک هم باعث رشد علفی گیاه می شود. خیلی ها تجربه ی ناموفقی در نگهداری فیتونیا داشتند، یک نکته ی خیلی مهم در نگهداری فیتونیا آبیاری درست است : آبیاری فیتونیا : این گیاه به خشکی حساس است و خاک باید تاحدودی مرطوب باشد اما این دلیل بر خیس بودن دائمی و باتلاقی شدن خاک نیست، در چنین شرایطی برگ های گیاه به ویژه برگ های پایینی شروع به ریزش می کنند و زرد می شوند، البته خشکی کشیدن هم باعث می شود که برگ ها حالت خشک و چروکیده پیدا کنند و گیاه خودش را بیندازد و برگ ها بریزند. نکته برای فیتونیا : گاهی خاک این گیاه ممکن است خیلی سبک باشد و وقتی که به آن آب می دهید از گلدان سریع خارج شود و گیاه نتواند آب کافی دریافت کند و بی حال شود، در چنین شرایطی گلدان را در ظرفی که تا نیمه گلدان پر آب باشد حدود یک ساعت قرار بدهید تا بتواند آب کافی را دریافت کند و سرحال شود. گیاهی رطوبت دوست است و به همین خاطر است که در تراریوم از آن استفاده می شود و خشک بودن هوا باعث خشک شدن برگ ها و ریزش آن ها می شود. باید محیط مرطوبی را برای آن فراهم کنید. دمای فیتونیا : دمای مناسب برای رشد آن 18-24 درجه است و در دمای کمتر از 15 درجه رشد آن کم و در نهایت متوقف می شود و از بین می رود. دریافت بی قید و شرط اقامت دائم ترکیه خرید گیفت کارت خاک فیتونیا : یک قسمت پیت ماس، یک قسمت پرلیت و دو قسمت خاک برگ برای آن بستر مناسبی است، در طی فصل رشد ماهی یک بار با نصف غلظت توصیه شده از کودهای مخصوص گیاهان زینتی آن را تغذیه کنید. برای حفظ رطوبت می توانید گلدان را بر روی ظرف آب و سنگ ریزه قرار بدهید طوری که گلدان روی سنگ باشد و با آب در تماس نباشد.

  جهت خرید گل و درخت و همچنین طراحی فضای سبز با ما تماس بگیرید 09118280314 کلاهدوزی

شعبه 1 : چابکسر – بعد از پارک شهید انصاری جنب ساختمان البرز

شعبه 2 : چابکسر – دوران محله خیابان شهید بهشتی جنب لوله گاز

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۹:۵۴
مسعود عبدالهی

فروش تمامی گیاهان زینتی در چابکسر (بزرگترین مجتمع تولیدی گل و گیاه یاس ) با یک سال گرانتی در صورت خشک شدن به تمامی نقاط کشور

مشاوره رایگان برای طراحی و اجرای فضای سبز .

حیاط سازی.دیوار سبز روف گاردن.

ضمانت اجرای کار طراحی تا ۳ سال

حرص و فرم دهی گیاهان بعد از طراحی تا ۱سال

بازدید ماهانه بعد از اجرای کار تا ۲سال

دارای مجوز رسمی تائید شده از وزارت جهاد کشاورزی استان گیلان

آمادگی عقد قرارداد با ارگانهای دولتی و شرکتهای خصوصی

مجتمع تولیدی گل و گیاه یاس با ۳دهه سابقه کاری در امر تولید و پرورش گیاهان تزیینی و پیوندی به صورت کاملا تخصصی با کادری مجرب و مهندسی در ضمینه طراحی اجرای فضای سبز و پروژه های بزرگ شهرک سازی و حیاط سازی در چابکسر فعالیت دارد

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با ما تماس بگیرید

آقای کلاهدوزی : 09118280314

  گل و گیاه  زمانی که جای‌ جای خانه را گیاهان سبز و شاداب پر کنند ، با نگاه کردن به هر نقطه از فضای دلنشین ‌تان انرژی و حسی مثبت به شما القا می ‌شود. سبزی کامل گیاهان آپارتمانی هماهنگی بیشتری با رنگ ‌های دکوراسیون منزل شما دارند ؛ زمانی که تنها برگ ‌های براق و پر فروغ شما را عاشق خود کرده ‌اند . در این مطلب قصد داریم چند گل و گیاه آپارتمانی و همچنین پرورش گل و گیاه در خانه که جز پر طرفدارترین کار بین خانم ها در منزل می باشد را به شما آموزش دهیم گیاهان زینتی آپارتمانی  جز پر طرفدارترین گل و گیاه در بین اقشار مردم می باشد .  

فیتونیا فیتونیا[/caption] 1 - فیتونیا اسم علمی این گیاه Fittonia versehaffeltii ، از خانواده Acanthaceae می باشد. این جنس دارای 2 گونه است که از گیاهان چند ساله خزنده با برگ های زینتی تشکیل یافته است.گاهی به عنوان Nerve plant “عصب گیاهی” شناخته می شود از گونه های گیاهی مناطق گرمسیری است و ساقه آن پوشیده از مو. برگ ها تخم مرغی شکل به طول 5 سانت به رنگ سبز معمولی با رگبرگ های سفید یا ارغوانی ، صورتی یا قرمز که به برگ یک حالت مشبک می دهد. فیتونیا گیاهی آپارتمانی و چند ساله است که بخاطر نقوش روی برگ هایش که معمولا به رنگ های سفید و صورتی و قرمز است محبوبیت خاصی دارد.  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۹:۴۴
مسعود عبدالهی

مستر دیجی کوین mrdigicoin معروف به دی جی ماینر و دیجی فمیلی DiGiFamily یکی از سایت های ایرانی خیلی جالب و معتبر استخراج ابری دوج کوین است و جز اولین سایت های سرمایه گذاری ایرانی و فارسی زبان بود که در ایران دارای طرفداران زیادی است و خیلی از دوستان سرمایه زیادی را در این سایت فعال کردند و این سایت نزدیک یک سال در حال فعالیت و دادن سود دقیق بود ولی طی مشکلی که برای سایت پیش آمد درگاه پرداخت دوج کوین غیر فعال شد ولی این سایت قول داده بود که این مشکل را حل کند و سود تمام کاربران را پرداخت کند. و خیلی از دوستان با پیام مستر دیجی کوین اسکم شد، کلاهبرداری مستر دیجی کوین آشنا شدن و از این سایت ایرانی حمایت کردند.!!!

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

خلاصه وضعیت سایت مستر دیجی کوین mrdigicoin


کمترین مقدار سرمایه گذاری دوج کوین: 300 دوژکوین
کمترین مقدار سرمایه گذاری آریا کوین: 10 AYA
کمترین مقدار برداشت: 15 دوژکوین
حساب ها: دوج کوین DOGE- بیت کوین BTC- لایت کوین LTC
ایمیل پشتیبانی: info@mrdigicoin.io

پلن های سرمایه گذاری دوج کوین و آریا کوین در مستر


WEEK: 1.1% (یک هفته)
MONTH: 7% (یک ماه)
MONTH: 30% (سه ماه)
MONTH: 66% (شش ماه)
MONTH: 105% (نه ماه)
YEAR: 144% (یک سال)

آموزش ثبت نام در سایت mrdigicoin


وارد سایت رسمی شوید و گزینه Register را کلیک کنید و فیلدهای مورد نظر را کامل کنید.
Username: نام کاربری خودتان را وارد کنید.
E-mail Address: ایمیل خودتان را وارد کنید. (آموزش ساخت ایمیل)
Password: یک رمز عبور وارد کنید.
Confirm Password: تکرار رمز عبور
سپس روی گزینه Register کلیک کنید و سپس وارد ایمیل خود شوید و ایمیل ارسال شده از طرف سایت را تایید کنید.


آموزش فعالیت در سایت مستر دیجی کوین mrdigicoin


سرمایه گذاری دوج کوین و آریا کوین در سایت استخراج ابری مستر

Dashboard
Active Miners: پلن های فعال
360 Members: تعداد زیرمجموعه های شما
Account Type: نوع اکانت
Available Balance: موجودی شما
Daily Profit: سود روزانه
Daily 360 Profit: سود زیرمجموعه
Live Price Chart: قیمت زنده دوج کوین
charge wallet: شارژ حساب

برای شروع خرید ماینر باید نوع ارز را انتخاب کنید و روی گزینه Pay کلیک کنید در این صفحه یک Wallet Address هست که باید به آن حساب دوژکوین واریز کنید از بستن این صفحه تا موقع واریز خودداری کنید این کار توی چند ثانیه انجام می شود

DiGi Miner
Doge Miner: سرمایه گذاری دوج کوین
Arya Miner: سرمایه گذاری آریا کوین
Add Miner: از این بخش میتوانید ماینر بخرید، با انتقال موشک به سمت راست میتوانید ماینر های قوی تری خریداری کنید.
Earning rate: سود روزانه و کل سود بعد از یک ماه
Miner Price: قیمت پلن
Payment options: نوع ارز دیجیتال برای خرید پلن
Withdraw: برداشت از سایت
Wallet Address: آدرس کیف پول
Amount DOGE: مقدار دوج کوین برای برداشت
2FA Code: کد ورود دو مرحله ای

Better World


دنیا بهتر با دیجی فمیلی (مستر)
از این بخش می توانید در امر خیر شرکت کنید.
پخش کارت های دیجی فمیلی بین سیل زدگان
#better_world

DiGi Bazaar


Doge Bazaar: خرید و فروش اتوماتیک دوج کوین به نرخ جهانی
Arya Bazaar: خرید و فروش اتوماتیک آریا به نرخ جهانی
BTC Bazaar: خرید و فروش اتوماتیک بیتکوین به نرخ جهانی
بیتکوین، دوج کوین و آریا کوین خود را با قیمت جهانی و قیمت برابر برای خریدار و فروشنده تهیه کنید. برای این کار نیاز به تایید هویت است که در پایین آموزش هست.

DiGi 360


Doge 360: زیرمجموعه های دوج کوین
Arya 360: زیرمجموعه های آریا
این سایت دارای 4 لول زیرمجموعه گیری است. لول اول 6 درصد / لول دوم 2 درصد/ لول سوم 1 درصد / لول چهارم 0.5 درصد با فعال سازی VIP می توانید از چهار لول زیرمجموعه هم سود دریافت کنید.

faucet & game
DiGi Lotto: شرکت در لاتاری

Help & Support
فرستادن تیکت به پشتیبانی سایت دقت کنید هر کاربر فقط یه تیکت باز می تواند داشته باشه …بعد از ارسال از قسمت View می توانید تیکت خودتان و جوابش و مراحل بررسی را ببینید.

DiGi Family


انجمن سایت

تایید هویت در سایت مستر دیجی کوین


در این سایت اجباری به تایید هویت نیست ولی به خاطر خرید و فروش دوج کوین به تومان در این سایت باید 100 درصد تایید هویت شوید.

Full Name: نام و نام خانوادگی شما
Bank Name: نام بانک مثلا ملت
Account Number/IBAN: شماره شبا
Bank Card Number: شماره کارت
Phone/Mobile: شماره تماس
address: آدرس محل سکونت
Upload Bill: فرستادن فیش گاز یا … که نشان دهنده آدرس شما باشد.
Passport: پاسپورت
ID Card: کارت ملی
Driver Licence: گواهینامه ماشین
upload ID Card: فرستادن کارت ملی
Upload Selfie: گرفتن یک سلفی که در آن کارت بانکی در یک دست و کارت ملی هم در دست دیگر
در پایان روی گزینه Verify کلیک کنید.
بعد از فعال کردن حساب می توانید دوج کوین، بیت کوین، آریا کوین را با پول ایران خرید و فروش کنید.
فعال سازی ورود دو مرحله ای Two-factor authentication
شما برای امنیت بالا در این سایت لازم است که این امکان را فعال کنید. برای این کار باید از اپلیکیشن اختصاصی تایید هویت گوگل Authenticator App استفاده کنید.
اپلیکیشن Authenticator App گوگل به طور تصادفی و اتوماتیک رمز عبورهایی را برای اکانت‌های مورد نظرتان تعریف می‌کند و بدین صورت فرآیند تایید دو مرحله‌ای (Two-Factor Authentication) اکانت mrdigicoin را انجام می‌دهد. استفاده از این برنامه بسیار ساده بوده و نتیجه عالی را به همراه دارد.

کسانی که مشکل رمز دوم 2FA دارند


mrdigicoin دیجی کوینی‌های عزیز، از این لحظه جهت حذف رمز دوم 2FA در صورت نیاز، می‌توانید یک ایمیل خالی (فقط با همان ایمیلی که در سایت ثبت‌نام کرده‌اید) به آدرس 2FA@MrDiGiCoin.io ارسال کنید تا رمز دوم شما به صورت اتوماتیک حذف گردد.
توجه داشته باشید که این ایمیل فقط باید با همان ایمیلی که در سایت ثبت‌نام کرده‌اید ارسال شود.

لینک ثبت نام در سایت مستر دیجی کوین

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۹ ، ۱۰:۴۶
مسعود عبدالهی