آرتینا

وبلاگ همه چی بلد اطلاعات عمومی جالب و خواندنی

آرتینا

وبلاگ همه چی بلد اطلاعات عمومی جالب و خواندنی

وبلاگ همه چی بلد اطلاعات عمومی جالب و خواندنی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

با 500 هزار تومان کجا سرمایه گذاری کنم

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴ ق.ظ

با سلام خدمت شما عزیزان در این وبلاگ قصد داریم راه های تست شده با کمترین هزینه سرمایه گذاری و بیشترین سود را به شما عزیزان آموزش دهیم .

لینک ثبت نام 

همنطور که از تیتر مطلب مشخص هستش با  500 هزار تومان کجا سرمایه گذاری کنیم .

با وضعیت اقتصادی کنونی کشور و وضعیت نوسانات دلار مطمئن با  500 هزار تومان هیچکار نمیشود انجام داد ولی ما به شما میگیم چیکار کنید .

بهترین روش سرمایه گذاری در حال حاضر سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال می باشد . بله دقیقا ارز دیجیتال شما میتوانید به چند صورت ارز دیجیتال به دست آورید که مطمئن باید هزینه خرید دستگاه ماینر انجام بدید ولی شما سرمایه خرید دستگاه چند میلیون ماینر رو ندارید پس باید چیکار کنیم .

بهترین روش سرمایه گذاری در ارز دیجیتالی می باشد که مطمئن باشد ما در اینجا به شما دوج کوین رو پیشنهاد میکنیم .

همین الان که من دارم این مطلب رو برای شما مینویسم ارزش هر دوج کوین  76 تومان هستش . حتما شوکه شدید بله 76 تک تومانی یعنی شما با دویست هزار تومان میتوانید 6578 عدد دوج خریداری کنید .

شما میتوانید بعد از خرید دج کوین دو حالت کار انجام بدید :

1 : شما دوج خریداری شده رو در والت یا همون کیف پولتون نگهدارید

2 : شما متوانید دوج خریداری شده رو در یک سایت استخراج ابری دوج کوین سرمایه گذاری کنید

مطمئنا ادمی که هوش مالی درستی داشته باشه روش دوم رو انتخاب میکنه چرا که روش اول ممکنه کاهش دلار داشته باشیم و ارزش دوج کوین هم افت داشته باشه و شما ضرر کنی

ولی در روش دوم شما میتونید با سرمایه گذاری در سایت ابری استخراج دوج کوین یک سود ماهیانه دریافت کنید و سود ماهیانه رو مجددا سرمایه گذاری کنید میتونید نه سودتون رو ماهیانه دریافت کنید

هرچه میزان سرمایه گذاری دوج کوین شما بیشتر باشه مطمئنا درآمد بیشتر دارید

اگه تصمیمت رو گرفتی شروع کارت رو با 500 هزار تومان حتی کمتر از این مبلغ یعنی 41.000 هزار تومان شروع کنی ادامه این مطلب رو بخون وگرنه این صفحه رو ببند و بذار افرادی که میخوان ادامه بدن و قدرت ادامه دادن رو دارن بخونن .

اگه قدرت ریسک نداری تا اخر عمرت دنبال کاری باش که داخلش از جسمت سرمایه بذاری نه ذهنت

حالا که تصمیمت به ادامه دادن هستش بذار یک نکته ای بهت بگم

من خودم با اضافه پول تو جیبیم شروع کردم و الان بعد از گذشت چند ماه با هشت میلیون سرمایه گذاری درآمدم ماهیانه یک و نیم میلیون تومان هستش و با افزایش قیمت دلار درامد من بیشتر و با کاهش قیمت دلار درامد من کمتر میشه اینو گفتم که قرار نیست راه صد ساله رو یک شبه بری

میخوام یک سایت سرمایه گذاری بهتون معرفی کنم این سایت کاملا فارسی هستش و شما موقع کار کردن با سایت به مشکل نمیخوردید .

داخل این سایت پلان های سرمایه گذاری مشخص شده که شما با هزینه که میخواید انجام بدید این پلان ها رو سفارش میدید کمترین پلان این سایت 300 دوج کوین هستش یعنی معادل  22800 هزار تومان . من این پلان رو بهتون پیشنهاد میکنم فعالش کنید تا بفهمید سیستم کاری چطوری هستش ولی بهتون به عنوان پلان سرمایه گذاری پشنهاد نمیکنم .

به شروع به کار شما باید ابتدا یک کیف پول اینترنتی راه اندازی کنید . برای راه اندازی کیف پول اینترنتی من به شما کوینومی (Coinomi Wallet) رو پینشهاد میکنم که نرم افزار نسخه ویندوز و نسخه موبایلش هم وجود داره

البته اموزش راه اندازی کوینومی رو هم حتما فیلمش رو ببنید که چنانچه رمز کیف پولتون فراموش کردید بتونید بازیابی کنید و نحوه کار با این نرم افزار کیف پول را یاد بگیرید .

مرحله بعدی انتخاب پلان و خرید تعداد که سایت براتون مشخص کرده بهش دوج کوین بدید برای خرید دوج کوین شما میتوانید با ادی تلگرام بنده و حتی مشاوره و آموزش و راهنمایی کار با سایت رو هم بهتون بگم . ادی تلگرام بنده @uniqechange از ساعت 8 صبح تا ساعت 11 شب پاسخگوی شما هستم

بعد از خرید و فعال سازی پلان کار شما اینجا تمومه و برید و یک ماه دیگه برای دیافت سودتون برگردید 

حداقل شروع برای سرمایه گذاری 300 عدد دوج کوین هستش

البته اینم بگم که بزرگترین پلان سرمایه گذاری این سایت تعداد 5.000.000 واحد دوج کوین هستش که ماهیانه داره مبلغی نزدیک به 26 میلیون سود میده

برای ثبت نام شما روی لینک زیر کلیک کنید و فرم رو پر کنید این سایت کاملا فارسی و مدیرانش کاملا ایرانی هستن

ثبت نام

برای مشاوره کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید و فروش دوج کوین میتونید با ایدی تلگرام در ارتباط باشید مطمئن پاسخگوی همتون هستم و هر جا مشکلی داشتید کمکتون میکنم

ادی تلگرام بنده @uniqechange

لینک ثبت نام 

تا چند روز آینده یک سایت خارجی سرمایه گذاری دوج کوین رو هم بهتون معرفی میکنم که سود بیشتری میده و دارم خودم با این سایت کار میکنم ببینم پرداختی های این سایت چطوری هست

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۴
مسعود عبدالهی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.